Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Κοιμήσου (επιτέλους)παιδί μου!!!


Αφορμή για την σημερινή μου ανάρτηση είναι η συζήτηση που είχα με μια φίλη μου για το ωράριο ύπνου των παιδιών μου...Η κόρη μου από όταν γεννήθηκε ήταν μόνο γάλα και νάνι..Πολλές φορές δεν ξύπναγε καν για να πιει γάλα..Ώσπου 50ημερών έκοψε και το βραδινό γάλα της και το πήγαινε σερί από της 12το βράδυ μέχρι 6,30το πρωί..γενικά σαν μωρό ήταν πολύ καλόβολη,βέβαια τώρα μου αλλάζει τα φώτα αλλά anyway........O γιος μου όμως,ανάποδος από την αρχή με το που γεννήθηκε κλάμα και όλη την ώρα στο στήθος..Ξυπνούσε κάθε 2-2,5ώρες έπινε γάλα και μετά έκλαιγε και ξανακοιμοτανε πολυυυ αργότερα..Την νύχτα όμως κοιμόταν μετά της 3και με πολλά διαλείμματα..Επίσης τώρα είναι 12,5μηνών και ακόμα ξυπνάει τα βράδια....Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι το κάθε παιδί είναι διαφορετικό και έχει τους δικούς τους ρυθμούς τελικά!!!!!

1 σχόλιο:

  1. aderfhhhhhhhhhhh esu k h korh mou pou parepimpontos exete k idia mera gene8lia den koimosastan ka8olou olo t vradu esu apo neogenhto eos 12mhnon koimosoun stis 9 to proi k h giota apo 3 eos 9mhnon stis 9 to proi opote o mpemphs mia xara einai ssssssssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή